مطالب متنوع مطالب متنوع .

مطالب متنوع

كاربرد تخته چندلايي

همانطور كه گفته شد، تخته چندلايي يكي از مهم ترين و اصلي ترين تخته ها در صنعت مي باشد. اين تخته ها از چوب درخت هاي مختلفي توليد مي شوند. تخته چندلايي كاربردهاي بسيار گسترده اي دارد و در اكثر مكان هايي كه نياز به چوب و تخته است، از آن استفاده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۵۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

5 دليل اصلي لرزش خودرو

اگر عمر خودروي شما بيش از يكي دو سال است، به احتمال زياد تا به حال دچار مشكلاتي شده ايد. يكي از اين مشكلات زجرآور و همين طور شايع لرزش بيش از حد كابين است. مشكل اصلي در اين مورد اين است كه لرزش زياد باعث افتادگي تدريجي خودرو مي شود و قبل از آن كه متوجه شويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۷:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رژيم درماني آنلاين چيست؟

رژيم غذايي مجموعه اي برنامه هاي غذايي روزانه است كه هر فرد ميل مي كند. اين برنامه شامل وعده اي اصلي و ميان وعده مي باشد كه با توجه به شرايط جسماني هر شخص و نياز روزانه او به انرژي در طول روز تقسيم بندي مي شود. رژيم غذايي سالم، رژيمي است كه به حفظ و بهبود سلامت عمومي بدن كمك كند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شايع‌ترين علل افسردگي چيست؟

مطالعات نشان مي‌دهند كه افسردگي بيشتر وابسته به عوامل اضطراب‌زاي متعددي است كه در زندگي تجربه مي‌شوند و اثراتشان تجمعي است. هرچه در طول زمان اضطراب‌هاي بيشتري تجربه شوند، احتمال افسرده شدن بيشتر است. از دست دادن يك رابطه‌ مهم به دليل مرگ يا طلاق يكي از عوامل اضطراب اصلي است كه نياز به مراقبت قابل توجه دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع صندلي اداري

صندلي هاي اداري انواع مختلفي دارند كه از نظر شكل، نوع طراحي، اندازه، امكانات و … با هم متفاوت هستند.
1- صندلي اداري مديريت
صندلي مديريت يكي از مهم ترين صندلي هايي است كه در اداره ها و سازمان وجود دارد. اين صندلي در اتاق مديريت قرار دارد و مدير از آن استفاده مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۶:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

از بين بردن چروك دور لب

صورت با گذشت زمان تحت روند پير شدن دستخوش تغييراتي ميشود كه تغيير رنگ و چين وچروك بارز ترين انهاست.پير شدن فقط يكي از علل چين وچروك است ومهم ترين علل ديگران :نور خورشيد ،سيگار ،مشروبات الكلي،كار زياد،استراحت كم،فشار هاي عصبي واسترس ،رژيم غذايي نامتناسب ،كمبود ويتامين ها ،الودگي اب و هوا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۸:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)