مطالب متنوع مطالب متنوع .

مطالب متنوع

قیمت لوله گلخانه

 جنس لوله های غیرفلزی از پلاستیک، شیشه و… می باشد و لوله های فلزی شامل آلومینیوم، آهن، فولاد و… می باشد. لوله های فلزی جز کاربردی ترین لوله ها هستند که در صنایع مختلف، ساختمان سازی و… مورد استفاده قرار می گیرند. چند نمونه از لوله های فلزی شامل: لوله گالوانیزه سنگین، لوله گالوانیزه سبک، لوله مانیسمان، لوله گلخانه ای و… می باشد.

لوله های گالوانیزه گلخانه ای
ما در این مقاله راجع به لوله های گلخانه ای صحبت خواهیم کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان آگهی همراه ما باشید. دسته ای از لوله های گالوانیزه که در صنعت کشاورزی و ساخت اسکلت گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند لوله گالوانیزه گلخانه ای نام دارند. لوله گالوانیزه گلخانه ای معمولا با دو روش گالوانیزاسیون گرم و گالوانیزاسیون سرد آبکاری می شوند.

گالوانیزه چیست؟
لوله هایی که طی فرآیندهای مختلف به فلز روی آغشته می شوند لوله گالوانیزه نام دارند. لوله های گالوانیزه با دو روش گرم و سرد تولید می شوند. فرآیند گالوانیزه کردن لوله های گالوانیزه سرد و گرم با یکدیگر متفاوت می باشد. ویژگی ها و مشخصات هر یک از این لوله ها نیز متفاوت می باشد.
لوله گلخانه ای گرم
لوله گلخانه ای گرم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همانطور که گفته شد گالوانیزه کردن لوله های گلخانه ای باعث مقاومت لوله در محیط گلخانه که دمایی گرم و فضایی مرطوب دارد می شود. معمولا لوله ها در محیط مرطوب زنگ می زنند اما لوله های گلخانه نسبت به رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند. گالوانیزه کردن لوله با روش گرم از خوردگی و پوسیدگی لوله جلوگیری می کند. عمر لوله گالوانیزه گلخانه ای بین 15 تا 20 سال می باشد. قیمت لوله گلخانه گرم از قیمت لوله گلخانه سرد بیشتر می باشد. علت آن هم، عمر طولانی لوله های گالوانیزه گرم و آبکاری آن ها در دمای بسیار بالا می باشد.
لوله گلخانه ای سرد
برای گالوانیزه کردن لوله ها به روش سرد فلز روی را روی سطح لوله می ریزند. سپس لوله در دمای 70 درجه سانتی گراد گالوانیزه می شود. این نوع گالوانیزاسیون مقاومت بالایی ندارد و در اثر برخورد با قطعات مختلف خراشیده شده و روکش آن ضربه می بیند. عمر لوله های گلخانه ای سرد بین 3 تا 5 سال می باشد. اگر گلخانه دارای رطوبت باشد عمر لوله کاهش می یابد و احتمال زنگ زدن آن بیشتر می شود. لوله گلخانه ای سرد در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی ندارد. قیمت لوله گالوانیزه سرد نسبت به نوع گرم آن کمتر می باشد و افرادی که به تازگی و با بودجه ی کم قصد احداث گلخانه را دارند می توانند از آن استفاده کنند. گالوانیزه کردن لوله با روش گرم از خوردگی و پوسیدگی لوله جلوگیری می کند. عمر لوله گالوانیزه گلخانه ای بین 15 تا 20 سال می باشد.

کاربرد لوله های گالوانیزه گلخانه ای
لوله های گالوانیزه در دو نوع آهنی و فولادی تولید می شوند که برای ساخت گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تا به حال گلخانه ها را دیده باشید می دانید که اسکلت گلخانه ها با استفاده از لوله های فلزی ساخته شده است، این لوله ها لوله گلخانه ای هستند. پوشش گلخانه که معمولا از جنس شیشه یا ورق پلی کربنات می باشد با استفاده از یراق آلات آلومینیومی به لوله متصل می شود. لوله های گلخانه ای به عنوان ستون نیز استفاده می شوند و به وسیله ی بیس پلیت به فوندانسیون و زمین متصل می شوند. لوله های گالوانیزه با توجه به استحکام و مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدن و خوردگی دارند برای ساخت گلخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و در مدت زمان کوتاه دچار پوسیدگی نمی شوند و عمر بیشتری نسبت به سایر لوله ها دارند.

مزایای لوله گلخانه ای
قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه
اتصالات در دسترس
طول مناسب 3 و 6 متری
حمل و نقل آسان
مقاومت در برابر شرایط جوی
امکان باز و بسته کردن
جا به جایی
و…
گلخانه ها به دو شکل طولی و نیم کره ساخته می شوند. لوله های گلخانه ای با توجه به انعطاف پذیری قابلیت شکل پذیری دارند و می توان آن ها را به شکل نیم دایره درآورد.
قیمت لوله های گلخانه ای
قیمت لوله گلخانه با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد، متفاوت می باشد. قیمت لوله گلخانه به عوامل مختلفی از جمله: سایز، وزن، ضخامت، طول، نوسانات بازار، تورم، قیمت آهن آلات و… بستگی دارد. همه ی افرادی که قصد خرید لوله گلخانه ای را دارند می توانند به فروش لوله گلخانه ای مراجعه نمایند. قیمت لوله گلخانه ای در این مرکز بسیار مناسب می باشد. برای اطلاع از قیمت لوله گلخانه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)